Friday, January 19, 2007

Benci Bilang Cinta - Radja



Intro : Am G# (4x)

Am E
Sudah berulang kali aku percaya
Am E
Namun ternyata tak ada beda
C Dm
Kau anggap mudah yang membuatku salah
F B E
Hingga aku menyangka diri ini bagaikan tak berarti dimatamu

*
Am E
Bilakah malam gelap aku bintangmu
Am E
KuTerangi dirimu dengan cintaku
C Dm
Agar kau bisa mencintai cinta
F B E
Dan menyayangi cinta setulus kau menyayangi dirimu kekasihku

Reff :
Am Dm
Jangan benci bilang cinta
G C
Jangan marah bilang sayanf
F B
Jangan mendustai hati
E
Bila engkau memang suka
Am Dm
Jangan kau merasa jauh
G C
Bila kau dekat denganku
F B
Jangan kau menganggap cinta
E
Mudah datang mudah pergi

Intro : Am G# (2x)
Back To : *, Reff
Intro : F C G (2x) Em
Back To : Reff

Komen Aku: Haaa... lagu nih memula aku dengar.. memang sakit telinga laa.. sebab macam rancak sangat masa awal awal... kena dengar banyak kali... tapi bila time chorusnya... dah ikut trademark lagu lagu Radja yang lain la plak... agaknyer tu sebab boleh dilayan kut.... hmmm..

No comments: