Wednesday, January 17, 2007

Yang Terlarang Itu Godaan - Setanmati



Yang Terlarang Itu Godaan

( 1 )
Am Dm E
Semenjak kau pergi alam kurasa kelam
F G E
Semuanya gelita tiada kesiangan bagai dulu
F Dm E
Tak berdaya aku melupakannmu

( 2 )
Am Dm E
Tak ku sangka kita terpaksa dipisahkan
F G E
Hanya kerana dia tak merestui kita padu cinta
F Dm E Am
Berkecai impian menjadi debu akhirnya

( korus )
Am Dm
Dulu akulah kekasih hati
G C
Kau rela berkongsi kasih
Am Dm
Walaupun dihempas derita
Am
Kau sanggup kerna ku
E Am
Itu janji dulu tak terkota lagi

( 3 )
Dm Am
Tidak aku menyesali
Dm E
Andai itu yang kau pinta
Dm Am Dm
Walau hakikatnya ku yang terluka
Am
Namun ku mengerti
E F Dm
Kau pun jua seperti ku ini
E Am
Sengsara kerana terlarang



( ulang korus, 3 dan 4 )

( 4 )
Dm Am
Kini baru kutahu
E Am
Keindahan dulu bukanlah milikku

( ulang 4 2X )

Komen Aku: Lagu nih top masa zaman aku tengah training untuk Sukma 96... duduk kat tengah bandar Kuantan waktu tu... 6 bulan jugak lamanya aku duk kat situ... ehhh aku nak citer pasal lagu... lagu nih satu jer aku tau dari group Sweet Child... tapi memang layan la lagu tu time aku baru abis sekolah...

No comments: