Thursday, July 05, 2007

Sandaran Hati - Letto



Intro: F#m A (2x)

F#m A
Yakinkah ku berdiri, di hampa tanpa tepi

F#m E A
Bolehkah aku mendengarmu

F#m A
Terkubur dalam emosi, tanpa bisa bersembunyi

F#m E A
Aku dan nafasku merindukanmu

Int: F#m A F#m E A

F#m A
Terpurukku di sini, teraniaya sepi

F#m E A
Dan kutahu pasti kau menemani… yeah

D E
Dalam hidupku, kesendirianku

F#m A
Reff: Teringat ku teringat, pada janjimu ku terikat

D F#m E
Hanya sekejap ku berdiri, kulakukan sepenuh hati

F#m A
peduli ku peduli, siang dan malam yang berganti

D F#m E
Sedihku ini tak ada arti, jika kaulah sandaran hati

F#m E
Kaulah sandaran hati

Int: F#m A

F#m A
Inikah yang kau mau, benarkah ini janjimu

F#m E A
Hanyalah engkau yang ku tuju

F#m A
Pegang erat tanganku, bimbing langkah kakiku

F#m E A D E
Aku hilang arah tanpa hadirmu, dalam gelapnya malam hariku

Kembali ke Reff:

Coda: F# A

Komen Aku: Aku rasa... part chorus dia... memang sedap laa... tu jer kut buat lagu nih best sket... aku rasa laaa..

1 comment:

Anonymous said...

Cik Afat.. Ape kate nyanyi pulak Keris Patih. Mengenangmu.. Layan.. {kat blog Budak Seni Bintang tgh layan lagu ni) Layannnnn~