Friday, September 14, 2007

Salam Ramadhan - (Aku yang kehilangan laptop)

Assalamualaikum semua...

Dah masuk hari ke-2 kita di bulan Ramadhan... just aku nak ucapkan selamat menjalankan ibadah puasa kepada semua... 2 hari ni aku terlalu sibuk utk setlekan masalah kehilangan laptop aku... kut la ada sesaper tau... atau sesiapa yg pernah alami kehilangan laptop nih... boleh la cerita kat aku... laptop aku hilang kat area bas stand cyberjaya... 2 laptop yang hilang... aku dgn officemate aku (Noorulfaiz bin Ateman)... kalau ada sesapa yang tau apa apa... ada clue ker.. boleh bagitau aku... kesiannya kat kawan aku nih sebab segala sijil2 dia pun kena sapu sekali... dah ler member baru jer konvo bulan lepas... sesapa yang ada terjumpa folder yg ada sijil2 dgn nama Noorulfaiz bin Ateman kat kawasan Cyberjaya tu... boleh la bagitau... Yang peningnya... sekarang kerja aku semua ada dalam laptop tu... mamat mana la yang punya kerja leh nak pecah2 kereta orang dalam nak menyambut bulan yang mulia nih... dengan kamera aku dirembatnya... ntahlah...

Komen Aku: Pada pencurik notebook tu... tolong bagi hard disk kat aku balik pun takper... aku belikan hardisk lagi besar dari tu... byk giler kerja aku dok dalam tu...

2 comments:

Cikgu Haida said...

Innalillah...Hmm,cmne la leh kena pecah kt cyber nie..?ishk2..Byk2 sabar k..ada hikmah tue..
~Salam Ramadhan..~

Anonymous said...

ucapan takziah dari saya...