Wednesday, October 10, 2007

Salam Dunia - M. Nasir

Assalamualaikum semua...

Sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang nih... aku ingin memohon ampun dan maaf kalau adanya kesilapan yang aku buat.
Segala perangai buruk aku... salah silap aku... samaada yang aku sengaja.. ataupun yang aku tak sedari... harap boleh dimaafi.
Semoga Aidilfitri yang bakal menjelma akan memberi sinar gembira pada kita semua.

Salam Dunia dari aku...

Ikhlas,

Evildead_78



Am
Suara tangis yang kau dengar
F
Memecah hari kudus ini
Dm
Adalah aku
E
Mengenang pemilikmu

Am
Kita pohon kemenangan
F
Meroboh kota keakuan
Dm
Ini saatnya
Em
Yang kunanti-nanti
( 1 )
Am Dm
Mereka yang dilanda derita
E Am
Redhalah harimu kan tiba
F G
Cahaya kekasih yang benar
C E
Menghapus segala api kemarahan

( 2 )
Am
Salam dunia
G
Salam semua
C
Salam Hari Raya
E
Bersinar akhirnya
Am
Salam dunia
G
Salam semua
C
Salam Hari Raya
E
Bersinar akhirnya

( 3 )
Am G
Inilah hari kita
F E Am
Tiada lagi rasa ketakutan

Am F Dm E 2X
F E

( ulang 1, 3 )

Am G F E
Inilah hari kita oh...
( ulang 2 3X )

1 comment:

Anonymous said...

thanks bro, puas cari satu internet chords lagu ni, akhirnya jumpa kat sini, sempena hari raya ni nak melayan perasaan. selamat hari raya