Friday, February 29, 2008

Seribu Bintang - Alleycats



Em
Ingin ku pergi jauh darimu
Am
Agar ku kenal erti rindu ini
B
Ingin aku menyelami jiwamu
Em
Agar kukenal dirimu kasih

Em
Ingin aku membenci dirimu

Tapi kebencian tiada padaku
Am
Walau apa yang kau sangkakan
B Em
Aku tetap cinta padamu

Chorus:
Em
Telah lama ku hidup melara
Am B
Setelah ku gagal dalam bercinta
Em B
Kini kau datang dengan seribu bintang
C Am
Bintang yang dulu sembunyi
F# B
Bintang yang tiada bererti

Em
Kalau kau sudi menyentuhi hatiku
Am
Aku kan selalu dekat padamu
B
Tapi jangan kau hanya coba
Em
Untuk mempermainkan cintaku

Em B C B

Ulang chorus...

B Em 2X C B Em
Jangan permainkan cintaku

Komen Aku:
Kumpulan Alleycats nih... ntah lah dah berapa puluh tahun dah diorang kat persada seni tanah air dah... tak tau la aku... maybe sebelum aku lahir diorang nih dah wujud pun... lagu Seribu Bintang nih antara lagu Alleycats yang sentiasa aku suka... kalau masuk karaoke... lagu nih antara lagu aku suka henjut... tapi... masa aku nak buat video nih... aku takde la plak original nyer lagu... aku dok dgr Rahmat nyanyikan balik lagu nih... so ader part2 tuh aku dah terikut lenggok Rahmat... chord nih.. aku tak berapa sure la.. tapi... boleh la kut masuk sesikit kalau main guna gitar kapok nih...

4 comments:

Anonymous said...

bro chord ni sepatah haram x masuk..

Anonymous said...

bro sepatah haram x masuk kod ni

Anonymous said...

sepatah haram x masuk kod ni

Anonymous said...

bai ape kes kod ko ni bai..baru belajar main gitar ke bai..nnt aku cari kod betul aku kasi ko satu kali