Monday, May 26, 2008

Sempurna - Andra and the Backbone



Intro : D

D
Kau begitu sempurna
Bm
Dimataku kau begitu indah
G
Kau membuat diriku
A
Akan slalu memujamu

D
Disetiap langkahku
Bm
Kukan selalu memikirkan dirimu
G
Tak bisa kubayangkan
A Bm
Hidupku tanpa cintamu

G A
Janganlah kau tinggalkan diriku
Bm
Takkan mampu menghadapi semua
G A
Hanya bersamamu ku akan bisa

D A G
Kau adalah darah ku
D A G
Kau adalah jantungku
B m F#m G
Kau adalah hidupku lengkapi diriku
Bm F#m G Em…
Oh sayangku kau begitu….
D Bm
Sempurna…. sempurna….

D
Kau genggam tanganku….
Bm
Saat diriku lemah dan terjatuh
G
Kau bisikkan kata
A Bm
Dan hapus smua sesalku

Musik : G A Bm

Komen Aku:
Lagu ni masa memula aku dengar dalam radio... memang dah boleh rasa bukan artis Malaysia yang nyanyi... masa dengar memula tu macam biasa jer la rasanya... then bila terdengar version Gita Gutawa... macam best pulak lagu nih... then bila aku gi Bandung... baru la aku tau lagu nih tgh ngetop kat sana... Andra ni tak silap aku anggota kumpulan dewa.... manakala The Backbone nih aku tak pernah dengar lak... anyway... jenuh gak la aku mencarik mcm mana nak mainkan lagu nih... ader beberapa cover dalam youtube yang aku dok usha sebab lagu nih macam nak kena pluck2 yang pelik2 sket... and sepatutnya kena capo kat fret ke-2 kalau nak sama bunyi dgn lagu yang original dengan standard tuning... cuma aku memang tak larat nak jerit...

2 comments:

Azmir Ismail said...

melodi ok :-) Suara ...err... oklah, AF quality :D

Anonymous said...

mayb boleh bt video step by step utk lg ni.minat nk bljr ni.... :) please...