Wednesday, September 10, 2008

Ayat - ayat Cinta - Rossa (Cover by EVD)

Dm A
desir pasir di padang tandus
D/F# Gm
segersang pemikiran hati
E A Dm C A# A
terkisah ku di antara cinta yang rumit

Dm A
bila keyakinanku datang
D/F# Gm
kasih bukan sekadar cinta
E A Dm C
pengorbanan cinta yang agung
A# A
ku pertaruhkan

[reff]
F Dm
maafkan bila ku tak sempurna
Gm C
cinta ini tak mungkin ku cegah
A Dm C
ayat-ayat cinta bercerita
A# A Dm
cintaku padamu

F Dm
bila bahagia mulai menyentuh
Gm C
seakan ku bisa hidup lebih lama
A Dm C
namun harus ku tinggalkan cinta
A# A Dm
ketika ku bersujud

[interlude] Fm C F A#m G C Fm D# C# C Dm

Dm A
bila keyakinanku datang
D/F# Gm
kasih bukan sekadar cinta
E A Dm C
pengorbanan cinta yang agung
A# A
ku pertaruhkan

back to [reff]

A# A Dm
ketika ku bersujud

Komen Aku: Lagu nih sebenarnya adalah OST untuk filem Ayat-ayat cinta yang sebenarnya berasal dari sebuah novel. Aku tau ni pun dari wife aku sebab dia dah tengok cerita nih. Lagu nih memula aku ingat macam payah nak main main... tapi bila try2 macam boleh la plak... memang agak boleh di layan lagu nih... tapi aku macam tak berapa nak paham lirik lagu nih... cinta dia untuk saper... patut kena tengok filem ni baru leh paham lirik nya kut....

No comments: