Wednesday, December 20, 2006

Aku Bukan Untukmu - Rossa



Intro: C

C Am
Dahulu kau mencintaiku
Dm G
Dahulu kau menginginkanku
Em Am
Meskipun tak pernah ada jawabku
Dm G
Tak berniat kau tinggalkan aku

(*) C Am
Sekarang kau pergi menjauh
Dm G
Sekarang kau tinggalkan aku
Em Am
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dm G
Dan ku mohon maafkan aku

(**) C Am
Aku menyesal t'lah membuatmu menangis
Dm G
Dan biarkan memilih yang lain
Em Am
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
F G
Pasti itu terbaik untukmu


(***) C Am
Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Dm G
Aku bukanlah untukmu
Em Am
Meski ku memohon dan meminta hatimu
F G C
Jangan pernah tinggalkan dirinya untuk diriku

Int: C

Kembali ke: (*),(**),(***)

Int: A D Bm Em A

F#m Bm
Meski kau memohon meminta hatiku
G A
Jangan pernah tinggalkan dirinya
D
Untuk diriku

Komen Aku : Memula dengar lagu nih macam pelik sebab Rossa lagunya sebelum nih macam fast jugak laa... tetiba.. macam slow bangat... tapi.. suara dia tetap best laaa... kena lak lagu nih takde guna apa apa selain dari piano... aku pulak memandai nak main guna gitar... belasah jer lahh...

No comments: