Sunday, February 04, 2007

Syurga Dunia - Setanmati



Title : Syurga Dunia

Song & Lyric : Safri

Vocal & Music Arrangement : Apat


Verse 1

C G Am G
Mengapa engkau sering terlupa
F G C G
sikapmu bagai tiada noktah
C G Am
syurga dunia mainan hidupmu
G F G C
tiada kata yang dapat memaksa
G F G c
tiada jalan yang dapat menghalang

Verse 2

c G Am G
Tak mengerti apa difikiranmu
F G C G
kau taksub dengan syurga ciptaanmu
C G Am
walau akhirnya membunuh dirimu
G F G C
tiada kata yang dapat memaksa
G F G C
tiada jalan yang dapat mengahalang

Chorus

C G
Satu demi satu
Am
kau hancur hatiku
G F
aku rasa pilu
G
jadi keliru
C G
mengenang kisah lalu

C G
Engkau pergi dulu
Am
tinggalkan diriku
G F
aku jadi buntu
G
rasa kecewa
C G
kau tiada disisiku


F G C G F G

Repeat Verse 1 & 2

C G Am G
Mengapa engkau sering terlupa
F G C G
sikapmu bagai tiada noktah
C G Am
syurga dunia mainan hidupmu
G F G C
tiada kata yang dapat memaksa
G F G c
tiada jalan yang dapat menghalang

c G Am G
Tak mengerti apa difikiranmu
F G C G
kau taksub dengan syurga ciptaanmu
C G Am
walau akhirnya membunuh dirimu
G F G C
tiada kata yang dapat memaksa
G F G C
tiada jalan yang dapat mengahalang

Repeat Chorus

C G
Satu demi satu
Am
kau hancur hatiku
G F
aku rasa pilu
G
jadi keliru
C G
mengenang kisah lalu

C G
Engkau pergi dulu
Am
tinggalkan diriku
F
aku jadi buntu
G
rasa kecewa
C G
kau tiada disisiku


Final Chorus

C G
Engkau pergi dulu
Am
tinggalkan diriku
F
aku jadi buntu
G
rasa kecewa
C G
tak bisaku merubahmu.....

Komen Aku: Lagu nih dibuat oleh setandan aka safri... lirik pun dia buat gok... boleh tahan jugak la mamat yang terrer main spinner tapi dah bertukar nak main hook dari cerita yang aku dengar... aku cuba la bawak arrangement ikut yang aku rasa okay... so ni jer la hasilnya.. tapi ingat maybe boleh bagi lagi clean kut part part yg ada berterabur... dari lirik nih... aku rasa... aku rasa la kan setandan... yang syurga dunia nih... pasal kawan ko... ader amik dadah ekkk... sebab second verse tuh ko ader cakap pasal membunuhmu tuh.... hhehehe... ker aku salah... takper.. nanti ko citer kat aku lirik nih pasal apa okay.... ader lagu lagi.. bgtau yer.. hehehe...

1 comment:

Unknown said...

oih setanmati.. ok gak munyik2 lagu ko nyanyi tuh.. ngeh ngeh sila nyanyi lagik lagu lain2