Thursday, August 23, 2007

Aku Mau - Once (Dewa 19)



D E A G F#m E A

D C#m Bm
Kau boleh acuhkan diriku
G D Em
Dan anggap ku tak ada
G A Bm Em
Tapi takkan merubah perasaanku
G A
Kepadamu

D C#m Bm
Kuyakin pasti suatu saat
G D Em
Semua kan terjadi
G A Bm
Kau kan mencintaiku
Em
Dan tak akan pernah
A
melepasku
D
Aku mau mendampingi dirimu
Bm Em A
Aku mau cintai kekuranganmu
D F# Bm
Selalu bersedia bahagiakanmu
F# G
Apapun terjadi
Gm A D
Kujanjikan aku ada

D Em A G F#m E A

D C#m Bm
Kau boleh jauhi diriku
G D Em
Namun kupercaya
G A Bm
Kau kan mencintaiku
Em
Dan tak akan pernah
A
melepasku

Interlude : D Em A 2x
D Em A Bm Em G Gm

D
Aku mau mendampingi dirimu
Bm Em A
Aku mau cintai kekuranganmu
D F#m
Aku yang rela terluka
Bm A G
Untuk masa lalu

Komen Aku: Lagu baru Once... payah giler nak bawak... nak turunkan kan tune aku malas... sorry la terdgr part yang terpecah, tergolek dok tu... tak dapat nak diselamatkan dah part tuh...

1 comment:

Anonymous said...

incik setanmati sila tolong reply ok kerana aku peminat susah mati kamu.
http://kontan.fotopages.com.tq