Monday, December 10, 2007

Ketahuan - Matta



Intro : Am
Am F G E 2x

Am
Dari awal aku tak pernah
F
percaya kata-katamu
G
karena aku hanya melihat
E
semua dari parasmu

Am
Terlanjur kau bilang padaku
F
Kau tak akan pernah selingkuh
G
Tetapi ternyata dirimu
E
bermain di belakangku

F
Saat ku melihatmu
C
kau sedang bermesraan
Dm E
Dengan seorang yang ku kenal

Am F G E Am
Oo..Oo.. Kamu ketahuan pacaran lagi
F G E Am
Dengan dirinya teman baikku

Int. Am F G E 2x

Am F G
Tapi tak mengapa
E Am
aku tak heran
F G E Am
Karena dirimu cinta sesaatku

Komen Aku: Lagu nih... aku pun tak pernah dgr... nasib baik la ada yang request... kalau tak aku pun tak tau lagu nih... sebabnyer tak pernah keluar kat radio... tapi... kalau dengar lagu yang original.... memang layan gak la lagu nih... macam kata A.C.. Sempoiii.. chord dia pun sempoi gak... tapi memang sedap aku rasa... ada campur dangdut sikit bunyi dia... tak cayer... haa.. tak cayer... dengor la lagu original dia... banyak dalam internet nih... carik carik... tapi lagi bagus... beli la yang original... beli original... dengar original... tapi pun memang tak pernah beli original nih... selalu beli hot n spicy jerr...

3 comments:

Gadis said...

lagu ni memang best giler, hehe

Anonymous said...

mana tak pnah kuar radio ko ni musti tak dgr radio

slalu ade ar

http//kontan.fotopages.com

NuRuLeRnAdEwI said...

Lagu ni mmg layan giler.. 1st time dgr masa lepak blk Jakarta haritu.. beli cd n layan kat sini.. pastu lately ni baru kuar kat era ngan hot fm.. layan jeaa...