Thursday, December 27, 2007

Sayang sayang - Aliff Aziz



Em Am
Masaku teringat akan dirimu
D G B
Ada sesuatu begitu mengganggu
Em Am
Diam-diam aku menyukaimu
D G B
Bermimpi bila kau jadi milikku

Em C
Jauh di dasar hatiku
D
Inginku ku teriak…
B
Aku cinta kamu!

Em
Sayang, sayang, sayang
Am
Kamu dah berpunya
D G B
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Em
Dan bukan gayaku
Am
Rebut pacar orang
D
Meski hati tulus
G B
Cerita berakhir tak senang

Em Am
Aku tahu akan sulit bagiku
D G B
Mencari-cari pengganti dirimu
Em Am
Tapi bagi lelaki macam aku
D G B
Tak mau berakhir kerna begitu

Em C
Jauh di dasar hatiku
D
Inginku ku teriak…
B
Aku cinta kamu!

Em
Sayang, sayang, sayang
Am
Kamu dah berpunya
D G B
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Em
Dan bukan gayaku
Am
Rebut pacar orang
D
Meski hati tulus
G B
Cerita berakhir tak senang

Interlude:
Am Em Am G Am Em C D

Am
Tak mungkin, tak mungkin\
Em
Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
Am Em
Meski jauh di dasar hatiku
C
Ingin ku teriak
B
Aku cinta kamu!

Em
Sayang, sayang, sayang
Am
Kamu dah berpunya
D G B
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Em
Dan bukan gayaku
Am
Rebut pacar orang
D
Meski hati tulus
G B
Cerita berakhir tak senang

Em
Sayang, sayang, sayang
Am
Kamu dah berpunya
D G B
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Em
Dan bukan gayaku
Am
Rebut pacar orang
D
Meski hati tulus
G B
Cerita berakhir tak senang
G B End with Em
Cerita berakhir tak senang


Komen Aku: Lagu dari Aliff Aziz... Memula aku dengar dalam radio... ingatkan band indo nyanyi... rupanya aliff ni yang nyanyi... cuma radio version lain la plak dengan mp3 yang aku dapat nih... yang radio version punya tak banyak sangat bunyi2 lead gitar macam dalam mp3... tu sebab aku ingat macam band indo yang main... bila dgr mp3... macam ada pengaruh jazz pun ader... memang a bit catchy jugak la... sebab first time dgr macam dah enjoy lagu nih... cumanya video nih aku tak larat mengulang part tinggi tuh lagi sekali... kalau lagi sekali aku buat... confirm koyak anak tekak aku nih....tu pun tahan nak terbatuk2 dah masa last2 tu... chord nih aku guna standard tuning... rasanya sama tune dgr lagu yang original...

2 comments:

Yaya said...

wahh byk lagu2 la sini..best2

Anonymous said...

bagi r skali tab untok intro sayang sayang neh please please

xpon email kat saye, t3rk3sima@yahoo.com

byk pahale woo ameen