Friday, January 04, 2008

Kelmarin - Farhan AF4



Chord :

Cm G#m Fm G ulang ulang... nanti ader masa aku buat bebaik...

Kelmarin kutanya apakah salahku
Dan jawabnya diam saja
Kelmarin kutanya apakah kau rindu
Dan jawabnya hanyalah pandangan hampa

Kukira ada yang keliru
Sampai tak ada cara mengungkapkannya
Aku tak apa....
Yang ringan saja...

Kelmarin kutanya apakah kau rindu
Dan jawabnya hanyalah pandangan hampa dan kelmarin
Kulihat gambar bekas pacarmu
Terpaksa lagi jadi lukisan

Hei terserah kalau masalahnya cuma itu
Simpan saja buat agendamu sendiri...
Aku tak apa... Oh...
Yang ringan saja...

Jika begini jalan akhirnya
Tak perlu lagi aku bertanya
Jika begini namanya cinta
Biar kucari yang lain saja

Jika begini jalan akhirnya
Tak perlu lagi aku bertanya
Jika begini namanya cinta
Biar kucari yang lain saja

Jika begini jalan akhirnya
Tak perlu lagi aku bertanya
Jika begini namanya cinta
Biar kucari yang lain saja

Komen Aku: Aku suka lagu Farhan nih sebab lain dari yang lain... tak mcm typical lagu Melayu... Part yang Eh Terserah tu yang best tuh... selalu aku buat modal bagi isteri aku terkejut... hehehe... tapi... chord nih aku belasah jer... tak tau la... sebab lagu nih tak macam lagu Melayu lain... suka suka jer aku belasah chord aku nak guna tu... sorry la kalau salah...

1 comment:

Anonymous said...

OMG, it's Kelmarin!!!
dear mr evildead,
tqvm for this chords! i'm really love this song
FYI, this song written by Indonesian jazz singer& composer - Syaharani
that's why this song sounds differently from Malay typical song...