Friday, January 25, 2008

Bila Aku Sudah Tiada - Hujan



G Bm
Bila, aku sudah tiada
Am
Simpan semua lagu ku
Cm D
Jangan di tangis selalu

G Bm
Mungkin, itu sementara
Am
Bila jumpa pengganti ku
Cm D G
Jangan di lupakan aku

Em D C D G
Pagi itu indah seperti biasa
Em D C D G
Tidur yang lena terhenti di sana
Em D C D G
Layap kuyu masih tak terdaya
Em D
Bukalah tingkap mu
C D G
Curahkan cahaya…

C Bm
Siapa yang sangka
Cm
Bila tiba masa kita
D
Untuk pergi selamanya

C Bm
Takkan terduga
Cm
Jika saat ni
D
Tuhan tentukan
D7
Aku lah orangnya

Em D C D G
Gelak tawa tangisan yang hiba
Em D C D G
Kenangan kita masa di dunia
Em D C D G
Alangkah indahnya jika
Em D C D G
Kita mampu hidup selamanya


** Ulang chorus cam biasa sampai nak hujung
naik satu key

A C#m
Bila, aku sudah tiada
Bm
Simpan semua lagu ku
Dm E
Jangan di tangis selalu

A C#m
Mungkin, itu sementara
Bm
Bila jumpa pengganti ku
Dm E A
Jangan di lupakan aku

A C#m Bm Dm E A
Bila, aku sudah tiada...

Komen Aku: Ada yang mintak aku bawak lagu Hujan nih... lagu Pagi Yang Gelap.. memang aku surrender tak reti sebab byk sangat lead dia... lagu yang nih kira okay la kut... cuma cakap pasal kugiran Hujan nih... sebenarnya aku baru tau... nih band Malaysia... baru semalam aku dok surf pasal band Hujan nih... sebabnya sebelum nih aku dok rasa diorang nih sure nyer band dari Indonesia... muzik dari Hujan nih... memang terasa lain sangat... aku baca dari myspace diorang... http://www.myspace.com/kugiranhujan.... memang lagu diorang simple la jugak... tapi mesej yang dibawak tu agak dalam... banyak persoalan yang nak disampaikan dari muzik diorang nih... cheh... macam banyak lagu jer aku dengar... baru dua lagu yang aku dengar dah boleh buat conclusion mcm tu... tapi... aku rasa yer la kut... kat myspace diorang pun cakap mcm tu jugak perr...

No comments: