Monday, November 10, 2008

Dinamik - Biar Putih Tulang

Dm
Langkah terhenti
C Dm
degup jantung berderai
Dm
Terus menanti
C Dm
seribu tahun lagi



Gm C F-E Dm
Rela aku begini dalam suasana yang sepi
Gm C A Dm
Walaupun tersembunyi di malam gelap gelita



Dm
Mendung hadiri
C Dm
bumbung telah ku bina
Dm
Yakin diriku
C Dm
tahu engkau menjelma



Gm C
Terbakar dalam hujan
F-E Dm
mustahil bagi diriku
Gm C
Banjir dalam kemarau
A Dm
takdir yang akan memastikan



Dm Gm A Dm
***Hajat di hatiku ingin mencapai bintang
A Dm A Dm
Biar beribu batu, daya aku tak mampu
Dm-E F-A-Gm
Patah pujangga
Dm B
biar putih tulang, jangan putih mata
A
dan kecewa
Dm-E F-A-G Dm
Biar pun hilang, ke mana pun jua
B A
namun semangatku tetap bersamamu

Komen Aku: Kumpulan yang paling dinamik antara banyak2 kumpulan... itu lah Dinamik... lagu nih memang boleh kategori antara lagu top masa zaman rock kapak sedang bermaharajalela... aku dah tak ingat arrangement lagu ni yg betul.. intro tu aku bedal jer.. ending pun aku tak tau....

No comments: