Monday, November 17, 2008

Wings - Misteri Mimpi Syakila

Dm F C Dm
Dm F C G


Dm B C Dm
Dimanakah menghilang diriku sendiri
Dm B C G A
Hanyut dalam bayangan sebuah misteri
A# F
Halus tiada wajah
A# A
Mengelilingi aku
A# C Dm
Dengan susana yang terharu



Dm B C Dm
Lukisan impianku gambaran di mana
Dm B C G A
Cuaca yang begini apakah mahunya
A# F
Aku adalah aku
A# A
Nyanyi lagu yang rindu
A# C Dm
Lemah langkahku mengejarmu




C A#
Bila pun engkau menjelma
Gm
Di sini aku berdiri
A
Ku menanti


C A#
Walau hilang ceritamu
Gm
Di hati tetap abadi
A
Sentuhanmu


A# A
Mana Syakila
A# A
Siapa Syakila
Gm A# A
Aku pun tak tahu


outro

Dm F C Dm
Dm F C G

Dm
Syakila oooo....

Komen Aku:
Lagu lama dari kumpulan Wings... satu album dengan Taman Rasyidah Utama tak silap... aku tak baper tau pun cara nak petik yang betul... so kalau ada terkucil tu harap maklum laa..

2 comments:

Muhammad Hafiz Hamzah said...

salam....
ada silap sket 2 bro...

Dm F C Dm
Dimanakah menghilang diriku sendiri
Dm F C G A
Hanyut dalam bayangan sebuah misteri

tuka B kpd F..
2nd verse pn sama je kord dia ats..
smoga berjaya...
salam... :)

Anonymous said...

bro...
bleh mintak cari lagu biarkan berlalu..wings....best ooo...
dan bleh mintak bg chords nye?

kalau ada...poskan ke
searchamy49@yahoo.com....
kerjasama bro amat dihargai..sekian terima kasih...