Monday, May 28, 2007

Korban Cinta - Aris Ariwatan




Em
Berangkat pergi biduk kukayuh
D C
Sarat hati yang luka
Em
Agar tak lebih menyakitkan
B C
Jika masih di sini

Em
Bukan cuba untuk melarikan
D C
Dari kerumitan cinta
Em
Tapi waktu ini perlu untukku
B Em
Mengupas segalanya

Am D
Kadangkala pedih kini mencabarku
G
Melupakan semua
C B
Tapi persaan kasih padamu
Em
Melebihi diriku

Am
Tapi engkau bagaikan
D
Tidak mengerti
G C
Halangan cinta hanya kita berdua
Am
Terpaksa aku pergi mencari
B
Kesilapan sebenarnya

Em Am B
Mengalah bukan kalah
Em C Am
Pergiku bukan lari
Em Am B
Bukan mudah bercinta
Em D C
Jika pengertian tak setaraf
Em B Em
Menagih korban yang lebih dalam
B Em
yang lebih dalam
B C Em (fade)...
yang lebih dalam

Komen Aku: Lagu dari Aris nih aku baru perasan... tu pun lepas Aswad bawak... pernah la dengar tapi tak berapa tau pun... Chord nih carik sendiri.. so tak tau kesahihannya... tuning memang tak sama... dah direndahkan... kalau tak... pecah rabak suara aku...

1 comment:

Anonymous said...

ko nih mmg gempak la
dari u tube sampai la sini
aku follow ko nyer pkembangan
ko nih mmg terer men gtar la..xde cite2 wat band ker
ko nih da la seme lagu ko leh men..
aku respek ko....