Monday, October 09, 2006

Bintang di Surga - Peterpan

Em
masih ku merasa angkuh
C
terbang kenanganku jauh
G
langit kan menangkapku
Bm
walau kan terjatuh


Em
dan bila semua tercipta
C
hanya untuk ku merasakan
G
semua yang tercipta
Bm
hampa hidup terasa



Solo: Em,C,G,Bm

*(ULANG)

Em
lelah tatapku mencari
mencari
C
arti untukku membagi
G
menemani langkahku
Bm
namun tak berarti



Em
dan bila semua tercipta
C
tanpa harus ku merasakan
G
cinta yang tersisa
Bm
hampa hidup terasa




C
bagai bintang di surga
G
dan seluruh warna
Bm
dan kasih yang setia
D
dan cahaya nyata


C
oh bintang di surga
G
berikan cerita
Bm
dan kasih yang setia
D
dan cahaya nyata

Solo: Em,C,G,Bm

*(ULANG)

Em C G Bm

C G Bm D - Bintang disurga
C G Bm D 2X Na na na

Em C G Bm

Komen Evildead : Lagu dari kumpulan Peterpan... nada yang agak perlahan... sampai la pengakhir lagu nih baru ader sikit jeritan dari ariel... lagu nih yg best... aku rasa video klip dia la... ala ala swordfish aku tgk... menarik la video klipnya... dari segi lirik... fuhhh... kumpulan peterpan nih byk gunakan objek2 yg tinggi kat atas nih.. mcm langit.. bulan.. bintang... cuma planet jer yang aku tak nampak lagi...anyway.. aku memang minat muzik yg macam nih... mcm heavy sikit gaya lagu nih... ala ala macam evanesence pun ader style lagu nih... terus terang aku cakap... aku memang giler lagu nih... satu ketika... sampai la skrg...

No comments: