Tuesday, October 17, 2006

Janjiku - Sofaz

Bm F#m
Berulang kali ku mencuba memujuk dirimu cuba menjernihkan...
G A
Pertelingkahan antara kita berdua...
Bm F#m
Kau hilang dan terus membisu beginikah cara kau menghukum aku...
G A
Atas kesilapanku menduakan dirimu...
G
Maafkan aku...

Bm F#m
Tak terlintas difikiranku melukai kamu permainkan cinta
G A
Yang telah kau berikan sepenuhnya padaku..
Bm F#m
Tiada dua atau tiga pengganti dirimu pada kau yang satu
G A
Ku abadikan cinta selamanya
G
Hanya padamu kekasihku...


Chorus :
D A
Bukakanlah pintu hatimu
Bm A
Izinkan aku kembali padamu...
D A
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Bm A
Tak akan berulang lagi ku janji...
G
Terimalah ku kembali kasih...

Bm F#m
Biarpun ribut melanda namun tetap aku berdiri menunggu
G A
Agar terbukti janjiku padamu...
Bm F#m
Tidakkah terdetik hatimu untuk memaafkan kesalahan aku
G A
Berikan peluang sekali lagi...
G
Hanya ku pinta...

Komen Evildead : Ada orang mintak aku tengokkan lagu nih... memula aku ingat lagu group Indon... sekali group Melayu... dasat gak muzik diorang nih... memang ada pengaruh band band dari Indonesia... anyway... lagu nih best.. cuma lirik dia tak agak direct jer laa... citer pasal laki terkantoi sms dgn awek dia... korang pernah terkantoi tak... hehehe... tu aku tgk kat video klip dia... anyway... kalau ader awek tu... jaga la bebetoi... pasang dua tiga pun... jgn la sampai terkantoi sms... kang tak pasal pasal korang kena guna lagu nih nak pujuk awek korang balik....

No comments: