Wednesday, October 04, 2006

IRWANSYAH – Perempuanku

Intro : C

C
biarkan aku di sini untukmu
Am
aku hanya ingin menghibur malam ini
F
malam yg pasti menyenangkan untukmu
G
dan tentu untukku

C
biarkan di sini aku bernyanyi
Am
hanya untukku dan untuk menghibur kamu
F
dan aku yakin senyummu tulus dan jujur
G
hanya untukku

reff:
C Am
perempuanku engkau cintaku
Em A Dm G
tak mungkin bisa bila aku jauh darimu
C Am
bisa g.ila ku pasti sedih
Em A Dm G
ku cinta engkau cinta pada perempuanku

intro : C

(*)
C
semakin lama semakin ku tahu
Am
maksud hati tak hanya mencintaimu
F
Hanya ku ingin habiskan seluruh hidupku
G
hanya untukmu

repeat reff

intro : C Am C G

C
semakin lama semakin ku tahu
Am
maksud hati tak hanya mencintaimu
F
ku ingin habiskan hidupku
G
hanya untukmu

back : (*) n reff

Komen Evildead : Lagu nih memula aku dengar macam tak leh masuk sebab rasa macam fast jer... tapi dua tiga kali bila dah dapat tangkap melodi dia... boleh layan la lagu nih... tempo agak lebih laju dari pecinta wanita... kalau tak cukup napas memang semput nak bawak lagu nih...

No comments: