Wednesday, October 11, 2006

Peterpan - Mimpi yang Sempurna

Em C G
Mungkinkah bila ku bertanya
D Em
Pada bintang-bintang
Em C G
Dan bila ku mulai merasa
D Em C G D
bahasa kesunyian

Em C G
Sadarkan aku yang berjalan
D Em
dalam kehampaan
Em C G
Terdiam, terpana, terbata
D
Semua dalam keraguan
Em C G D Em C G D
Aku dan semua yang terluka karena kita
Em C G
Aku kan menghilang
D Em
dalam pekat malam
Em C G D
Lepas ku melayang
Em C G
Biarlah ku bertanya
D Em
pada bintang-bintang
C G
Tentang arti kita
D
dalam mimpi yang sempurna

Komen Evildead : Lagu yang asal lagu nih yang berentak agak laju aku tak berapa sangat dengar... bila dah keluar yang piano version baru ler aku tau betul betul lagu mimpi yang sempurna nih... and aku rasa mcm best giler lak lagu nih... then.. bila dengar balik lagu original yang lama tu... baru leh rasa lagu nih sedap jugak laa.. sedap kat telinga aku jer la kan... tak tau lak kat korang... pendek kata... ariel memang pandai la gubah lagu yang sesuai dgn kebanyakan telinga pendengarnya... mcm telinga capang aku ni....

No comments: