Monday, November 13, 2006

Anda - Menghitung Hari (ost heart)

Anda - Menghitung Hari (ost heart)
*intro
verse 1:
Dm G C
menghitung hari detik demi detik
Dm G F - Am
menunggu itu kan menjemukan
Dm G C Am
tapi ku sabar menanti jawabmu
Dm G
jawab cintamu

verse 2:
Dm G C
jangan kau beri harapan padaku
Dm G F - Am
seperti ingin tapi tak ingin
Dm G C Am
yg aku minta tulus hatimu
Dm G
bukan pura-pura

chorus:
C Am
jangan pergi dari cintaku
Dm G
biar saja tetap denganku
Dm G C Am
biar semua tahu adanya
Dm G C
dirimu memang punyaku

*verse 2
*chorus
C Am
belum pernah aku jatuh cinta
Dm G
sekeras ini seperti padamu
Dm G C Am
jangan sebut aku lelaki
Dm G C Am
bila tak bisa dapatkan engkau
Dm G C
jangan sebut aku lelaki

Komen aku: Lagu nih remake dari Krisnya lagu... cuma version lelaki bawak... bagi aku.. Anda... penyanyi nyer ader teknik vokal yang pelik la jugak... dia boleh ubah supaya tak nampak mcm kris nyanyi...

No comments: