Monday, November 13, 2006

Jujur - Radja

Am Dm
Duhai kekasih pujaan hati ku
G C
Dapat kah kau memberi ku satu arti
F B
Sedikit rasa yang bisa ku mengerti
E
bukan sumpah atau janji

Am Dm
Bukti kan lah bila kau ada cinta
G C
Setulus hati mu bisa memerima
F B
Sebatas kejujuran yang kau miliki
E Am
Bukan sekedar bersama

Chorus
Am Dm G
Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
C F
Tinggalkankah aku bila tak mungkin bersama
B E Am
jauhi diriku lupakanlah aku oh..oh..oh

Am Dm
Jujur lah padaku
G
Bila kau tak lagi suka
C F
Tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
B E
Jauhi diriku lupakanlah aku
Am
selamanya

Komen aku: Antara lagu Radja yang paling meletup kat sini... lagu nih.. satu jer aku tgk.. dia guna basic family chord Am... mcm lagu melayu pun banyak guna macam nih... tapi... apsal lagu dia tak nampak meleleh pada aku... dan memang aku rasa ramai orang leh terima lagu lagu nih asalkan lelehannya tak keterlaluan... sorry ler.. aku memang susah nak layan lagu yg tangkap leleh bebanyak nih... aku rasa maybe music arrangement serta vokal diorang yg menyebabkan lagu dgn chord melayu yang leleh mcm nih pun takkan nampak leleh....

No comments: