Monday, November 13, 2006

Tercipta Untukku - Ungu

Tune 1/2 step down

Intro : F C Dm Bb Am Bb C
F E/F Dm
Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Gm F#/Gm C
Membuat ku terdiam dan terpaku
F E/F Dm
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Gm F#/Gm C
Saat kau peluk mesra tubuhku
Gm C
Banyak kata
F E/F Dm
Yang tak mampu kuungkapkan
C
Kepada dirimu

Reff:
F C Dm
Aku ingin engkau slalu hadir dan temani aku
Bb Am
Disetiap langkah yang meyakiniku
Gm
Kau tercipta untukku
C F
Sepanjang hidupku

Intro : Bbm F Bbm C
Reff 2:
F C Dm
Aku ingin engkau slalu hadir dan temani aku
Bb Am
Disetiap langkah yang meyakiniku
Gm C
Kau tercipta untukku
F C Dm
Meski waktu akan mampu memanggil seluruh ragaku
Bb Am
Ku ingin kau tahu ku slalu milikmu
Gm
Yang mencintaimu
C
Sepanjang hidupku

Back To : Reff 2 (2x)

Komen aku: Aku memula dgr lagu nih ader group bebudak Melayu Brisbane mainkan dalam youtube... okay la lagu nih... boleh dilayan... dan chordnyer pun takde la pening maner... lagu group Ungu nih selalunya takdela complicated pun...

No comments: