Wednesday, April 30, 2008

Bengang - Mantera



Intro : Am G C Am


Am G
Pintu sepiku yang bertahun terkunci
F E
Tepaksa aku bukakan perlahan-lahan
Am G
Kerana ku khuatir, bisikan yang berbalah
F E
Denganku seharian, akan meneggelamkan
Am G C Am
Keakuan... aaa... aaa... aaa



Am G
Andai terjadi mana lagi tempatku
F E
Nak aku pahutkan mimpi sediakala
Am G
Menunaikan janjiku, pada diri sendiri
F
Untuk ku miliki
E Am
Cinta dulu asalnya, aku yang punya



C G
Mana datang cahaya
Dm Am
Bukanlah tajuk cerita
F G Am
Siapa pun kau ku sudi terima
C G
Biarpun dosa semalam
Dm Am F
Sebesar gunung menembus awan
F E Am
Yang penting hatiku dapat kau tawan



F E Am
Yang penting hatiku dapat kau tawan

Komen Aku: Actually lagu ni dah lama jugak la... maybe dalam tahun 2001-2002 kut naik... and.. memang aku suka lagu nih start dari Intro lagi... ni pun aku teringat nak try lagu ni sebab ada yang request dalam youtube... intro nih aku just carik mcm tu la... tak tau la accurate ke tak... cuma aku kena lowkan tuning lagu nih... sbb memang tak sampai nak nyanyi kalau ikut lagu yg sebenar...

3 comments:

Anonymous said...

bro..aku nk request lagu ahmoi chantek ble x???song by hujan...
ko x wat video pon xpe...aku nk chord dia jew....

Naz said...

best giler lagu ni. aku memang minat lagu yang ada plucking dan strum ala2 rock heavy..

Anonymous said...

cmna erk nk strum lgu nie..best ark