Thursday, April 24, 2008

Mira Edora - Wicitra



Em
Mira Edora
D
Nama tercipta
C B7
Kata bicara terukir mesra
Em D
Inginku sunting bunga di taman
G B7
Untukku hiasi mahligai cinta



C Am
Inginku hampiri
D G
Hatimu yang sunyi
C B7
Kasihku... sayangku...



Em
Mira Edora
D
Kaulah segalanya...
C B7
Pada diriku yang kekosongan
Em D
Inginku temui dirimu sayang
G B7
Agar terubatlah rindu hatiku



C Am
Inginku selami
D G
Malammu yang sepi
C B7
Kasihku... sayangku...

Em C
Oh Mira Edora (2X)
Am B7
Oh... Oh...

Komen Aku: Lagu nih memang lama giler aku rasa... masa aku baru nak masuk Form 1 hit sangat sangat... pastu ada Filem Mira Edora... yang dilakonkan oleh Julia Rais yang memang top sangat waktu tu... memula aku dok ingat lagu nih ada kene mengena dengan filem tu... tapi setelah diveritakan oleh komposer lagu ni... bro khairulmdno... baru la aku tau takde kaitan... so teori aku yang ingat filem Mira Edora tu di buat dek kerana lagu Mira Edora tu adalah salah sama sekali... cuma... waktu filem dan lagu ni naik... kebetulan dalam waktu yang sama...

No comments: