Tuesday, April 15, 2008

Dari Sinar Mata - Bumi Putra Rockers

CHORD CADANGAN (key chord: Am)

EADGBE
Am : X02210
C : 032010
Dm : XX0231
E : 022100
F : 033211
G : 320001




E
Am G
Keunggulan cinta dari sinar mata
C
Yang bergelora
Dm G
Hati ditaman berbunga
C Am
Satu impian satu harapan
Dm E
Sudah pasti ada sebaliknya
E
Satu rahsia



Am G
Engkau di mataku adalah cahaya
C
Perjalanan ku
Dm G
Terang menyuluh segala
C
Yang tersembunyi
Am
Lama kucari
Dm E
Sudah pasti ada jawapannya
Am
Kemungkinan itu



Dm
Datang hampir senja sedang aku
Am
Merangkak dan kehausan cinta itu
Dm
Kau hulur tangan mu
Am
Membawa ku ke atas semula
A Dm G
Berdoalah aku kesyukuran
C Am
Tercantum cinta jadi satu
B
Biar ku tebus segalanya
E
Agar di teman cinta yang suci itu

Dipetik dari Malayolga

Komen Aku: Lagu nih memang dah lama sangat rasanya... rock kapak zaman 80 an... masa aku dalam darjah-darjah lagi nih... kumpulan BPR nih... antara otai kumpulan rockapak satu ketika dulu... masa konsert ketiga AF ari tu.. tak silap aku Riz kut bawak lagu nih... teringat pulak zaman rockapak bila tengok konsert ketiga ari tu... makin sakit la tekak aku nih...

1 comment:

komando_trg said...

wow..biar betul ko nih...
isk..klau ko duk dgn aku, aku nak ajak ko buat konsert free kat kg aku...

ramai ler yang kaki rock kapak kat sini...

teruskan suaramu yang serak tuh..hihihihi..