Thursday, April 24, 2008

Romantis - Spring



Dm (main 4 kali masa intro)

Dm Gm
Bagaimana Harus kita meneruskan
C F
Percintaan yang terluka Masa dulu
Gm
Andainya kau sendirian
Dm
Dan kau masih lagi mencariku
C A
Di sini aku menanti mu

Dm Gm
Kenangilah saat indah kau dan aku
C F
Waktu itu hidup kita romantisnya
Gm Dm
Kita pun berlari-lari mengejar ombak
Di pantai kasih
A B A -C-F
Akhirnya aku kau tinggalkan

( 1 )
F C
Sejarah cintaku yang lalu
A Dm
Oh Hanyalah ujian bagimu
Gm Dm
Seandainya kau perlukan aku
A Dm
Ku masih ada di sini
Gm Dm
Seandainya aku tiada lagi
B
Simpanlah cintaku
A A-B-C
Di dadamu oh... sayang

D Gm
Cuba kau ingat kembali
C F
Masa lalu Kasihku teguh buatmu
B Gm
Walaupun terluka namun ku bersabar
A A-B-C
Dan masih menyayangi

D Gm
Andainya kau ada yang lain
C F
Waktu ini Apalah dayaku lagi
B Gm
Terpaksalah aku membawa diriku
A Dm
Dan hanya Tuhan saja yang mengerti

( ulang dari 1 )
Gm
Kalau aku mengelamun sendirian
A Dm
Berderai airmata di pipiku
Bb Gm
Kerana terlalu pilunya hatiku
A Dm
Kau pergi dariku tanpa pesan
Bb Gm
Di sudut hatiku yang terluka ini
A Dm
Terpahat namamu Kaulah kekasih

Komen Aku: Lagu dari kumpulan Spring yang start famous dengan lagu Sampai Hati... then masa kaset Bouganvila.... memang meletup abis group ni... antara kumpulan zaman-zaman rock kapak yang power masa tu... chord nih aku carik daripada dalam youtube nye... yang Ameng sorang tu... aku nak carik mp3 tak jumpa la pulak... kalau tak betul chord tu bagtau la okay...

No comments: