Tuesday, February 26, 2008

Karam - Zabarjad



Dapatkah putik kan menjadi bunga
Kiranya cuaca sering gerhana
Dapatkah kasih bersemi selamanya
Ataupun aku harus berserah kepadaNya
Yang Maha Esa

Mestikah ada satu perngorbanan
Sehingga terjadinya perpisahan
Kiranya itu satu permintaan
Perlukah kau dan ku merelakan

Kita hanya insan yang selalu mengharpkan
Suatu yang indah dalam percintaan
Di kala tiba dugaan mendatang
Aku kau tinggalkan

Karam aku di lautan duka
Bila wajahmu hilang di mata
Tiada berita pengubat rindu
Di kala sendu

Kubiarkan luka di hati berdarah
Sehingga kering dimamah mentari
Apakah salahku
Disakiti begini

Perlukah aku terus mengharapkan
Camar yang hilang kembali ke sarang
Apakah masih ada kerinduan
Yang tersimpan di hatimu sayang...

Komen Aku:

Maaf la.. aku tengah malas sebenarnya... malas nak taruk chord yang aku main tu... sebabnya... aku main agak agak jer chord lagu nih... nak taruk sebijik2 kat lirik nih agak malas sekarang... nih sama kes macam lagu ranjang mawar hari tu... anyway... just nak cerita sket pasal lagu nih... lagu nih... nama kumpulan yang nyanyi Zabarjad... aku pun tak paham apa maksud zabarjad tu... macam nama kota kat arab pun ader... tak sure la.. kumpulan lama nih.. masa aku form 2 lagu nih top... yang terbaru lagu nih di bawak semula oleh Saleem... tu jer la aku leh komen pasal lagu nih.... eheh.. nanti aku dah rajin sikit aku update chord nih okay...

1 comment:

speedrider said...

aku baru nak upload video ni apat.... nanti aku bagi version aku pulak. Kalau tak silap aku, salah sorang member band ni meninggal masa aku form 2 sebab sakit