Tuesday, February 12, 2008

Pagi Yang Gelap - Hujan



Lagu yg sgt catchy. My favorite Hujan's song. Bravo Hujan!
Ini versi gitar kapok, supaya mudah main.

EADGBE
A : X02220
Bm : X24432
C : X32010
D : XX0232
Dmaj7 : XX0222
D7 : XX0212
E : 022100
Em : 022000
F#m : 244222
G : 320003
Gm : 355333



D
Lebih tua dari ku
Dmaj7
Harap sabar menunggu
D7 G
Kepulangan mu ku tunggu
D
Bukan maksud ku mendiam
Dmaj7
Tiada niat menyimpan dendam
D7 G
Hakikatnya rindu yang mendalam


Gm C D
Jalan inikan membantu
Gm C D
Hari esok siapa yg tahu
Bm E
Kata ibu dengar sahaja
G A
Cerita hanya kita berdua


Em A
Pagi yg gelap kini sudah terang
D D7
Aku adik mu dan engkau abang
Em F#m Bm
Ku amat merindui kan mu
Em A
Pagi yg gelap kini sudah terang
D D7
Aku adik mu dan engkau abang
Em F#m Bm
Ingin ku ulang kemasa dulu


D Dmaj7
Tak akan putus hubungan kita
D7 G
Tarik nafas lega kerna aku tak apa apa
Gm C D
Jalan inikan membantu
Gm C D
Hari esok siapa yg tahu
Bm E
Kata ibu dengar sahaja
G A
Cerita hanya kita berdua


*Ulang chorus

*Note - aku ambik chord ni dari mane aku pun dah luper... so credit kepada sesiapa yang telah buat chord nih yer... aku copy paste sebijik mcm aku dapat dari website yang aku dah luper tu....

Komen Aku: Lagu Hujan... lagu nih memang tengah top top sangat la kat maner maner pun... dalam radio... jadi ringtone pun ader... member aku (adi disburse) siap edit lagu nih.. ambik part intro dengan outro (ending) jadikan ringtone handphone... aku pulak rembat ringtone tu... aku pecah kan balik intro dengan ending tu... aku tampal sama video aku... sebabnya.. lagu nih kena complete la... kalau main terus2 mcm tu... macam pelik semacam jer... nak carik tab intro dgn outro tu tak dapat2 la plak... takde lagi yang boleh provide dalam internet... kalau aku nak mencarik.. kene la bertapa dua hari dua malam baru leh dapat kut... so... mintak maaf la.. kalau arrangement intro dgn outro tu sedap sangat... kat tengah2 dia tu jadi pelik semacam... nanti nanti kalau aku dapat intro dgn outro tu.. aku main balik... aper aper pun... lagu2 kugiran Hujan nih memang sempoi ler... lirik dia pun sempoi... aku adik... ko abang.. hehe.. takde nak puitis sangat... very straight to the point... well.. aper aku nak komen sebenarnya nih... ntah.. korang dengar jer la aku sumbingkan (bak kata saiful apek) lagu hujan nih yer....

No comments: