Friday, January 25, 2008

Setia Ku Korbankan - Fauziah Latiff



Intro:
F#m Bm E7 F#m D Bm C# D E F#m

Bm7 E
Inikah dugaan yang ku terima
A D
Menyintai mu sepenuh jiwa
Bm
Untuk bersama mu
C# F#m
Kesabaran membakar fikiran

Bm7 E
Rinduku embunan di lautan
A D
Cintamu debunga berterbangan
Bm C#
Tak pernah mempeduli kasih sayang
F#m
Yang aku korbankan

( korus )
Bm7 E
Kau janjikan bahagia
A C#
Namun kau hantui dengan gurauan berbisa
F#m E
Kau janjikan setia
C#
Rapuh ku berpegang untuk hidup bersamamu
Bm C# F#m Bm
Kembalilah hangati semula asmaraku dengan mu
C#
Demi cinta suci

Bm7 E
Andainya tak mungkin ku miliki
A D
Keayuan kasih impianmu
Bm7 C#
Lepaskan asmara di jiwaku
F#m
Setia ku korbankan

( ulang dari korus )

( ulang korus )

Setia ku korbankan

Komen Aku: Sebenonyer.. aku ada ternengok drama Melayu yang Rosyam Nor ada berlakon tu... tapi tajuk dia aku tak ingat laa... dia punya soundtrack dia... ada lagu nih... tapi di nyanyikan oleh lelaki... aku tak sure la saper yang menyanyikannya... tak silap aku dengar2 mcm Rosyam yang nyanyi... ntah ler....

1 comment:

KECU said...

lagu2 fauziah latiff yg lain xde ke bro... klu ada letak aa skali... tqvm....