Friday, January 04, 2008

Sampai Nanti - BIP



Intro : G D G D G D Em C 2x

G D G
Kuingin selalu denganmu
C G D C
Kemana saja kita berdua
G D G
Seakan tiada terpisahkan
C G D C
Tapi tak mungkin di saat ini
G D Em C G D C
Saat ini

G D G
Sekarang masih banyak mimpi
C G D C
Dan keinginan yang belum tercapai
G D G
Biarlah rasa rindu ini
C G D C
Kita tunda tuk sementara

A E F#m
Tak pernah kuragu padamu
D A E D
Atau curiga kau khianati aku
A E F#m
Kusangat percaya padamu
D A E D
Seperti juga kau percaya aku

G D G
Pulanglah dulu ke rumahmu
C G D C
Bagi waktumu untuk yang lain
G D G
Kuingin kau hanya untukku
C G D C
Tapi tak mungkin saat ini

A E F#m D
A E F#m D
Dam da di dam...
A E F#m D
Dam da di dam dam ...

Bm C#m D Bm C#m D
Sampai nanti sampai bertemu lagi
Bm C#m D Bm C#m D
Sampai nanti sampai bertemu lagi
E
Ow yea...

B F# G#m
Tak pernah kuragu padamu
E B F# E
Atau curiga kau khianati aku
B F# G#m
Kusangat percaya padamu
E B F# E
Seperti juga kau percaya aku

Komen Aku: Lagu nih memang aku pernah dengar... tapi tak sure lagu saper... tapi memula aku ingatkan lagu artis Malaysia... rupanya Indonesia jugak... ada part aku terkucil tuh... dah tak larat nak rakam balik... aku dah takde sore dah nih... ada chord transpose masa kat akhir tu... nak putus napas aku masa part tu....

No comments: