Sunday, September 23, 2007

Sekelip Mata Kau Berubah - Lestari



Am
Syahdunya ku rasa di saat ini
Dm
Suasana sepi membisu
G C
Tersentuh hatiku dibuai kenangan lalu
E Am
Ingin kuluahkan hasrat di hatiku
F E
Sudikah mendengarnya

Am
Sebenarnya engkau masih ku sayang
Dm
Biarpun tak dapat bersama
G C
Kau masih kurindu seperti waktu dahulu
E Am
Aku mengharap agar engkau mengerti
F E Am
Curahan rasa ini

( korus )
Am Dm G
Jika engkau sedang hidup bahagia
C F
Jangan kau lupakan diriku
Dm E
Yang terdampar kesepian
F
Ku dilambung ombak rindu
Dm E Am
Yang hanyut dalam kelemasan

Dm G
Mengapakah aku masih menunggu
C F
Dan masih menagih kasihmu
E F
Dirimu di mana... cuma aku yang terus
E Am
Sabar menantimu tanpa jemu

Am Dm
Dulu kau menumpang kasih
G C
Lalu kuberimu harapan
E
Sekelip mata kau berubah
F Dm E
Ooo... begitulah lumrahnya percintaan

Komen Aku : Lagu nih aku terdengar masa bukak puasa dengan Geng Malaysianbowlers... entah kenapa... dah lama tak dengar... bila dengar balik rasa cam best la plak... lagu nih masa aku masuk form 2 la... masa tuh memang jadi siulan la kat sekolah... dah la lagu nih pun ader bersiul... tapi aku punyer siul tak jadi laa.. bunyi angin jer kuar lebih... semput2... chord nih.. carik sendiri... chord melayu... simple simple boleh laa.. hehehe...

No comments: