Friday, January 25, 2008

Ukiran Jiwa - Awie



Em
Kedamaian yang ku cari

Masih belum terbukti
C Em
Jauh lagi perjalanan ini

Em
Jiwa tak pernah tenteram

Kasih lama tenggelam
C Em
Di lubuk hati yang paling dalam

B C Em
Berlumutlah ukiran impian
B C Em
Entah berapa lama
Am
Harus ku nanti
C D
Sinar kasih sayang menyinari kembali

G B
Dengan nada lagu dan irama
C D
Ku luahkan jua rasa kecewa
G B
Semoga kau dapat mendengarnya
C D
Semoga terbuka pintu cinta... mu
Em D
Yang pasti hujan tak berterusan
C Em
Matahari kan tetap terus bersinar

B C Em
Kini terbukti apa yang di nanti
B C Em
Dengan rela ku lepas kau pergi
Am C
Telah sedekat kenangan terpahat
D
Di ruang tak bertempat oo... ho...

G B
Dengan nada lagu dan irama
C D
Ku luahkan jua rasa kecewa
B
Pada cinta yang dahulu kita
C
Ukirkan bersama...
D
Di ruang asmara
Em
Di bumi yang nyata
D
Di ruang asmara
C
Di bumi yang nyata
Em
Di dunia kita...

Komen Aku: Lagu nih aku dok carik chord dia memang takde rasanya dalam internet... nih pun ada hamba Allah mintak aku carikkan chord... aku plak takde mp3 dia... so tak tau la range dia betul ker tak... rasa macam tak betul jer.. sebab aku mcm boleh jer bawak lagu Awie nih tanpa menyakitkan tekak aku... standard lagu Awie.. memang semua menyakitkan tekak... so rasanya tak sama kut mcm tune mcm lagu yang betul...

1 comment:

zarina zamri said...

Nice job bro.tq