Wednesday, January 09, 2008

Biarlah - Nidji



Intro: Bm F#m 4x

Bm
aku sudah berlari mengejar yang tak pasti
F#m
mengejar kamu, hanya dirimu
Bm
kulakukan hidupku, kubisikkan cintaku
F#m
hanya untukmu, hanya untukmu

[*]
G
tapi engkau terus pergi,
A
tapi engkau terus berlari
G A
jadi biarkanlah aku di sini…

REFF:
D A/C# Bm A G
biarlah ku rela melepasmu
F#m Em A
meninggalkan aku
D A/C# Bm A G
berikanlah aku kekuatan
F#m Em A
untuk lupakanmu

INT: Bm F#m 4x

Bm
waktu terus bergulir sakit tetap mengukir
F#m
jalan hidupku, jalan hidupku
Bm
berikanlah jiwamu, berikanlah cintamu
F#m
hanya untukku, hanya untukku

back to: *, reff

D A/C# Bm A G
kau jauh dariku, kau tetap menjauh dari aku
D A/C# Bm A G
kau jauh dariku, kau tetap menjauh dari aku

back to: reff

ending: D A/C# Bm A G F#m Em A 2x

Komen Aku: Bila aku dengar lagu Nidji nih... nak buat intro dia memang aku tak reti la... chord nih aku just search dalam internet... nak buat bunyi dia sebijik cam lagu tuh memang tak dapat la...

No comments: