Wednesday, December 20, 2006

Hari ini, esok dan seterusnya - Nirina Zubir



Intro

E-------------------|
B-------------------|
G-------------------|
D---0-3---2-3---3-3-|
A-1-----3-----5-----|
E-------------------| 2X


Bb C
hari ini dadaku bergetar

Dm
terguncang memilu dan mengerang

Bb C
ku yakin ku tak salah karna hatiku

Dm
tak pernah dan takkan berdusta

Bb C Dm
cinta cinta cinta

Bb C Dm
aku jatuh cinta

Bb C
esoknya ku fikir rasa itu akan

Dm
menghilang dengan seiring waktu

Bb C
namun ternyata tak berubah aku

Dm
makin tergiur pada dirimu

Bb C Dm
cinta cinta cinta

Bb C F
aku jatuh cinta

Bb C
dan seterusnya rasa ini selalu

Dm
terjadi dan tak pernah berkurang

Bb C
hatiku hanya untuk dirimu

Dm Bb C Dm
aku bahagia hanya bila kamu bahagia ohhh

Bm C Dm
ohhhh

Bb C
esoknya ku fikir rasa itu akan

Dm
menghilang dengan seiring waktu

Bb C
namun ternyata tak berubah aku

Dm
makin tergiur pada dirimu

Bb C Dm
cinta cinta cinta

Bb C F
aku jatuh cinta

Bb C
dan seterusnya rasa itu selalu

Dm
terjadi dan tak pernah berkurang

Bb C
hatiku hanya untuk dirimu

Dm
aku bahagia hanya bila kau bahagia

Bb C
dan seterusnya rasa ini selalu

Dm
terjadi dan tak pernah berkurang

Bb C
hatiku hanya untuk dirimu

Dm Bb C Dm
aku bahagia hanya bila kamu bahagia ohhh

Bb C Dm
bahagia ohhh

Komen Aku: Lagu nih... memang guna very very low key... lagu nih kira mcm mendatar jer laaa.. tapi not bad gak la si nirina zubir nih... berlakon pandai.. dan boleh gak la nyanyi....

1 comment:

Anonymous said...

bro, ajarin petikannya dong