Saturday, December 30, 2006

Selamat Hari Raya AidilAdha dan Tahun Baru....

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh...

Di sini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha dan jugak Selamat Tahun Baru kat korang yang tengah baca posting nih... Kut ader lebih lebih daging korban tu boleh la hantar kat aku... aku tak balik royo nihh.... kerja banyak nak kena dibereskan... anyway... pada semua... semoga semuanya akan lebih baik di tahun 2007...

Regards,

evildead78

2 comments:

zaid said...

selamat hari raya to u too evildead! keep rocking!

Azli said...

Bro,

Lu memang hebat maut......
kasi tangkap lah: Dambaan - Didicazli.
Lu kalau nyanyi ini lagu, mesti ramai yang coma.....