Tuesday, December 05, 2006

Permaisuri - Data



Em D
aku rela hidup denganmu
C Em
demi bahgia hanya tuhan
Am B Em
bisa memisahkan kita
Am
di jaga dan lena ku kuntum
D
kerinduan ku
G Em
untuk mempersembah sayang padamu
Am D
keharuman bunga tak seharumnya cinta ku
G B
istimewa untuk sunting jiwa mu
C Am
bermula pandang pertama
D G
kau utuskan senyum mesra
C Am
aku ingin seribu tahun lagi
B
bersamamu
Em Am
ku binakan mu istana
D G C
aku rendakan bahgia
Am B
dengan niat suci
Em
kaulah permaisuri
Am
sambutlah cinta abadi
D G C
genggam dan semat di hati
Am B
manisnya asmara
Em
kekal selamanya

Komen aku: Lagu yang pernah famous pada masa pengakhiran muzik rock kapak... aku rasa ni jer kut lagu yang aku tau dari kumpulan Data ni... maybe sekarang mereka terlibat dalam industri database atau datawarehousing di zaman ICT dato K ini...

No comments: