Thursday, October 05, 2006

Sepi Sekeping Melodi - Evildead

Am F
Pernahkah kau mengerti
C
Apa yang ku ingini
G
Hanyalah sesuatu
E
Yang telah pun kau tahu
Am F
Masihkah kau terima
C
Pemberian darinya
G
disebalik derita
E
yang beralaskan dusta...
Am F C G E
oh oh... oh ... oh oh....

Chorus :

Dm Am
Aku sedar engkau telah di cintainya...
F E
Lebih dari semua manusia..
Am
Engkau kan tetap
F
Akan ku nanti
G
Hingga terputus
E
Ikatan dariNya
Am
Walau dirimu
F
tercipta bukan utkku
G
akan ku tetap terus menyanyagi oh dirimu....
Am F
Telah pun aku kini
C
Menyingkap tirai mimpi
G
yang beralaskan sepi
E
dan sekeping melodi....
Am F C G E
oh oh.. oho hooh...


Komen evildead : No komen.... lagu sendiri mana boleh komen... cuma nak cakap, lagu ni ada influence dari lagu Bintang disurga oleh Peter Pan... korang ler komen....

3 comments:

Anonymous said...

bile pulak nak nyanyi lagu ni?? teringin jugak nak dengar..

Anonymous said...

bile pulak nak nyanyi lagu ni?? tak nak letak kat youtube ke? teringin jugak nak dengar..

jcmay said...

lirik n lagunye buatan sendiri...emm...good! zhen xi wang hui you ge xiang ni zhe yang de ren wei wo zhuo qu. he...he...xfhm???