Tuesday, April 15, 2008

Kamelia - Sweet Charity

Capo on first fret

Am... (main la agak2 ikut intro yg betul)

F E

Dm E C E
F Dm E
Am
Am
Gugusan hari-hari indah bersamamu
E F E
Kamelia...
Dm
Bangkitkan kembali
E
Rinduku mengajakmu
Am F E
Ke sana

Am
Inginku berlari mengejar seribu bayangmu
E F E
Kamelia...
Dm
Tak peduli kan ku terjang
E
Biar pun harus kutembus
Am F G
Padang ilalang

C G
Tiba-tiba langkahku terhenti
Dm E Am
Sejuta tangan telah menahanku
B7 E
Inginku maki mereka berkata
Am G
Tak perlu kau berlari
F E
Mengejar impian tak pasti
Am G
Hari ini juga mimpi
F E
Maka biarkan ia datang
Am G
Di hatimu..
F E Am
Di hatimu..

Am Em Am E
F C F C E
Am G F Am
Dm F E G

Komen Aku: Aku dapat chord nih dari malayolga... cuma takde daripada intro sampai part goreng kat tengah tu... so jenuh gak la aku nak mencarik... ni pun tak sure la betul ker tak... tapi memang aku main sambil dgr yg originalnyer lagu la... tak larat aku nak jerit pasal tekak aku pun tengah sakit... ni pun sebenarnya aku mc demam dari hari sabtu lepas... dah takde benda nak buat sangat... terpikir lak aku nak carik lagu nih... kalau korang ader pergi tengok liveband kat BB Plaza malam2 tu... korang suruh band tu bawak lagu nih... sedap gilerr...

No comments: