Friday, January 19, 2007

Aduh Saliha - Mawi



Am E
Mana rayuanku hendak ku sampaikan
F E
Rindu merangku* pada kasih yang jauh
Dm E
Jauh bukan jarak dan tempat
Dm E
Jauh nama dan pangkat



Am E
Mana penggantimu hendak ku dakapkan
F E
Dendam asmaraku pada cinta yang luruh
Dm E
Luruh bukan daun dan hujan
Dm E
Luruh jiwa dan badan



C G
Bertahun ku sandar percaya
E
Tak mungkin pada cahaya
Dm C
Cintamu bagai rembulan
F E
Hilang di pandangan kala langit dilindung awan




Am
Aduh mahkota terhempas
E
Barulah ku sedar
F
Yang ku sangkakan intan
E
Oh hanyalah kaca



Am
Sesudah berdarah
E
Barulah ku sedar
F
Jiwaku tercalar
E
Oh sakitnya bukan kepalang




Am
Kau biarkan aku sendiri menderita siksa
E
Racun hidupku Saleha
E
Kau biarkan aku sendiri melewati sepi
Am
Dalam hidupku Saleha
Am A
Kau biarkan aku sendiri meratapi nasib
Dm
Dalam gelita Saleha
E
Ohh.... Saleha

Komen Aku: Memang aku minat lagu nih... aku rasa memang kena jer... baik dari pencipta... dengan penyanyinya... ada pengaruh padang pasir sket...

No comments: