Monday, June 25, 2007

2 Minggu kat SIngapore....

Ni masuk minggu kedua aku kat Singapore nih... Punyer la boring... Sabtu dan Ahad pun buat keje... tapi merasa la aku pergi Hougang... rumah kawan lama aku.. Jay (Khairul Asyri)... seb baik la aku ada Amad kat sini... kalau tak lagi bosan aku... dah berapa lama tak main bowling nih... gian tulllll....

Belon DHL yang bersebelahan tempat tinggal aku....

Komen Aku: Entah... aku dah rasa lama giler tak main bowling.... dgn pegang gitar aku.....

5 comments:

AfzaNistrator said...

Tunang, x rindu ke?

speedrider said...

huhuhuh, soalan maut tu apat!!!!!! kalau awek aku, dia tau aku tulis aku rindu gitar aku, maunya dia suruh aku makan gitar aku tu...

kawanapat said...

apat da kena kona...hahaha..

Anonymous said...

dah bertunang rupanya evildead ni...

kawanapat said...

apat..lu lupa sama gua ar..
wa shah sulaiman akhlaken..gua punya password sudah kena ceroboh, itu pasal gua lama takda online ,gua terjah ni blogspot cari sama lu..
peace...
rock never die! haha