Monday, October 01, 2007

Tak Bisa Memilihmu - Sixth Sense



Intro: Am,E,Fm,Dm,E

verse:


Am,Em,Fm,E

Dm,G,C,A,Dm,Fm,G7


Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya

Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu,Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu

E,Am,Dm,G
Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku….

C/O
C,G,Am,Dm,A,Dm,G
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…

C G Am G --- Panjang

F C Dm Am

F C Dm Am G

C,G,Am,Dm,A,Dm,G
Maaf ku tak bisa memilih dirimu



D A Bm Em B Em A
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…

D A Bm D , Em B Em A

(terhanyut jiwa ini,terjatuh dihatinya)

D (Habis)

Komen Aku: Lagu nih dari Sixth Sense... tak silap aku group ni dari Malaysia... tapi vokalis dia maybe dari seberang kut... betulkan la kalau aku salah... chord lagu nih aku mintak tolong Edi (Disburse) yang tolong bagi sebab dia ada dok petik2 masa kat dalam office hari tu... sebenarnya aku rakam jer lagu nih memula.. yang video tuh aku sajer nak tunjuk bagi senang korang nak main cara aku main tu... tu sebab tak berapa tepat dengan bunyi dgn video tu... ader la terkurang terlebih 0.05 saat... kurang sket daripada baju perisai gaban nak turun kat badan dia...

4 comments:

PaanMFR said...

Salam bang,

Thanks sebab minat lagu ni. Kami dari team web 6ixth Sense tgh kumpul Fan² version untuk lagu Tak Bisa Memilihmu ni. InsyaAllah, jika diizikan, kami akan letak video2 ni dalam web 6ixth Sense

http://www.metamobile.com.my/6ixthsense

Anonymous said...

Berthn menanti dan ku masih x bisa memilihmu, kerana bukan aku

Anonymous said...

hai abang evildead!
salam hari raya.. nk kenalkan diri dulu, nama sy Ijat. trima kaseh bebanyak coz dengan ada blog abang ni, senang saya nak main lagu 6ixth sense.
abang ni saya tengok dri video2 yg abg send kat youtube tu macam dah pro jer main gitar kan.hehe.
lagi satu favourite video saya masa abang main lagu My Immortal, perghh best la abang. Keep Up!

Anonymous said...

salaaam, saya Ijat lagi!hehe.. saya nak puji la penubuhan blog ni.. sesuai djadikan panduan bg semua org yg minat main gitar,
lps ni saya nak promote r blog ni kat member2 saya..