Saturday, October 27, 2007

Bila Nak Saksi - Spider



Am Dm G
Wajahmu kerap kumimpi wajahmu sering kupuja
Am Dm G Em
Buatku terasa sepi kala ku bukakan mata
F G Dm E
Kau masih belum pun ku punya Rinduku masih kau tak peka

Am Dm G
Cintamu kerap kumimpi cintamu sering kudamba
Am Dm G Em
Buatku terasa sedih kala ku bukakan mata
F G Dm E G
Kau masih belum pun kudakap rinduku masih kau tak singkap

C F Dm E
Bila nak saksi kau datang terkulai?
C F Dm E
Bila nak saksi kau datang membelai?
C F Dm E F (let ring)
Bila nak saksi cintaku sampai?

Am Dm G
Dirimu kerap ku mimpi Dirimu sering ku khayal
Am Dm G Em
Aku angan-angankan kau dapat bersama
F G Dm E
Nyatakan cinta yang terpendam Membina istana tersergam

C F Dm Em
Bila nak saksi kau datang terkulai?
C F Dm Em
Bila nak saksi kau datang membelai?
C F Dm Em F (let ring)
Bila nak saksi cintaku sampai?

F G Dm E G
Kau masih belum pun ku punya Rinduku masih kau tak peka


C F Dm Em
Bila nak saksi kau datang terkulai?
C F Dm Em
Bila nak saksi kau datang membelai?
C F Dm Em
Bila nak saksi cintaku sampai?
C F Dm Em F (let ring)
Bila nak saksi cintamu ku damba


Am Dm G Em
Dirimu kerap ku mimpi Dirimu sering ku khayal
Dm G
Aku Angan angankan

Komen Aku: Lagu spider yang baru kut... aku pun tak berapa tau... cuma... melodi dia quite okayla... simple jer... ade dua jenis melodi dalam lagu nih.. which is aku rasa rare la jugak... biasa lagu nih nak sedap kene ada 3 la... lebih kurang macam lagu menghapus jejakmu la nih.. cuma lagu nih tak selalu kuar kat radio... apersal arrr... aku tak pernah dgr lagu nih kuar... lagu apek selalula..

3 comments:

liana said...

i love this song...tapi betul la napa tak main kat radio ek...best lagu ni...

semooth said...

tq frenz..akhirnya dpt gak lagu ni..

Liana@sekadarhiburankosong said...

selamat pengantin baru setanmati..semoga berkekalan selamanya..insya allah...