Thursday, November 15, 2007

Seribu Tahun - Imran Ajmain



Intro - G#m F# G#m

E F# G#m

C#m
Relaku menunggumu
F# B
Seribu tahun lama lagi
C#m
Tapi benarkah hidup
F# B
Aku kan selama ini
C#m D# G#m
Biar berputar ke arah selatan
C# C#m
Ku tak putus harapan
D# G#m
Sedia setia

C#m
Relaku mengejarmu
F# B
Seribu batu jauh lagi
C#m
Tapi benarkah kakiku
F# B
Kan tahan sepanjang jalan ini
C#m D# G#m
Biar membisu burung bersiulan
C# C#m
Terlelah gelombang lautan
D# G#m
Ku masih setia


C#m
Adakah engkau tahu
G#m
Ini cinta
C#m
Adakah engkau pasti
D# G#m G#
Ini untuk selama-lamanya

C#m
Relaku menunggumu
F# B
Seribu tahun lama lagi
C#m
Tapi benarkah hidup
F# B
Aku kan selama ini..Yeah…
C#m D# G#m
Biar berputar utara selatan
C# C#m
Ku tak putus harapan
D# G#m
Sedia setia

C#m
Jangan putus harapan
D# G#m
Sedia setia…

Komen Aku: Memula ingat lagu aper la yang seribu tahun yangorang dok suruh nyanyi ... sebabnya cerita kerana cintaku saerah nih aku tak pernah tengok pun... so memang tak tau la lagu 1000 tahun nih... then... dengar jugak la last last... memang boleh tahan sodap lagu nih... dengar dengar... lagu nih macam ada pengaruh lagu lama p ramlee... aku pun tak berapa sure lagu aper... yang penting... suara imran nih memang sedap laa... especially tang foulseto dia tuh... aku cuba gak buat... memang foulseto hanya tinggal foul belaka... macammana la dia leh kecikkan suara dia tapi sodap di donga... chord yang aku main maybe ada yg tak sama dgn chord yang aku dapat nih... ntah... aku main ikut sedap telinga aku jer...

2 comments:

elly.f said...

HI EVD.... good try....well done...
foulsetto...pun nice try....anyway u bawak dgn cara u... nice.....n...tahnk you...kerana tunaikan permintaan ramai...hehehe

--elly

Anonymous said...

kalu x leh wat kecik sore, pangge ar aku. bapak sgala soprano pun buleh hihihi..ko je yg x nmpak aku ni haaa

http://kontan.fotopages.com