Thursday, March 27, 2008

Hanya Kau Yang Mampu - Aizat


Yang
E B
Ku cuba redakan relung hati,
G#m C#m
Bayangmu yang berlalu pergi,
A B
Terlukis di dalam kenangan,
G#m C#m
Bebas bermain di hatiku..

E B
Cerita tentang masa lalu,
G#m C#m
Cerita tentang kau dan aku,
A B
Kini tinggal hanya kenangan,
G# C#m
Kau abadi di dalam hatiku..

A B
Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi,
G# C#m
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati,
A B
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
G#m C#m
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

E B
Cerita tentang masa lalu,
G#m C#m
Cerita tentang kau dan aku,
A B
Kini tinggal hanya kenangan,
G# C#m
Kau abadi di dalam hatiku..

A B
Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi,
G# C#m
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati,
A B
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
G#m C#m
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

A B
Aku cinta ohhhhhhh...
G# C#m
Aku cinta ohhhhhhh...
A B
Aku cinta ohhhhhhh...
G# C#m
Aku cinta ohhhhhhh...

Interlude:

E B G#m C#m
A E G#m C#m


A B
Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi,
G# C#m
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati,
A B
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
G#m C#m
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

A B
Aku cinta ohhhhhhh...
G# C#m
Aku cinta ohhhhhhh...
A B
Aku cinta ohhhhhhh...
G# C#m
Aku cinta ohhhhhhh...

A B G#m C#m
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Komen Aku: Lagu nih aku baru dengar kelmarin... tu pun gara-gara aku nak kejar Rock Masyuk kat Era, tengok lagu nih boleh dapat no 1 pulak dua malam berturut2... so aku dengar dengar... memang sedap lagu Aizat nih... melodi dia sangat simple... tapi... melodi yang simple camnih yang catchy sebenarnya... dan orang pun senang ingat melodi dia... aku rasa kekuatan lagu nih... pada chorus dia.... chorus dia yang buat lagu nih sedap... kena pulak dengan vokal aizat yang memang sedap tu... chord nih... macam biasa la... aku carik agak agak jer la... kalau ader yang salah... boleh la bagitau...

2 comments:

ana said...

sedaaappp :0

mahmod1351@yahoo.co.in said...

i think the verse is like this:

E......B.....
D......C#m...
A......B....
G#m....C#m...

I dont know any word in bahasa malaya. iranian here. i just liked this song from TV. liked to have its chords. i found this page and i think the D is more suitable.