Wednesday, November 12, 2008

Lela - Bidadari

Chord akan menyusul kemudian....



Em Am B Em
E|-7-5------------8-7-5---5---5-----------------------|
B|-----8-7-8-7-5--------8-------8-7-5-4-4-5-7-5-------|
G|----------------------------------------------------| 2X
D|----------------------------------------------------|
A|----------------------------------------------------|
E|----------------------------------------------------|

Em Am
Kenangan silam aku dan dirimu
B Em
Berdua sesama bermadu
Em Am
Saling berjanji sehidup semati
B Em
Hakikat di dunia ini

Em
Segala yang dikata
Am
Harus di kota
B Em
Ibarat adam dan juga hawa

Em
Alangkah indah
Am
Sewaktu bercinta
B
Tiada senjata
Em
Yang dapat menghalang kita

Em Am
Kau umpama bidadari
D G
Suci bagai embun pagi
Em Am
Tapi aku belum pasti
F# B
Apakah cintamu itu suci

Em Am
Kau hadir membawa erti
D G
Penawar di kala sepi
Em Am
Sehangat dian yang menyinari
F# B
Bersama cintamu abadi

Komen Aku: Lagu ni top masa aku form 2... kalau ikut range sebenar lagu... memang suara vokalis group nih terlalu tinggi... sometimes kalau dengar macam suara budak yang belum baligh lagi... ala2 suara Mamat Exist sebelum suara dia pecah... tapi aku tak cam plak vokalis sebenar group Lela ni... adakah suaranya still sama macam lagu ni...

No comments: