Monday, November 10, 2008

Mila AF5 - Aku Lebih Tahu

|E|A|D|G|B|E|
Am : x 0 2 2 1 0
B : x 1 2 2 2 1
Em : 0 2 2 0 0 0
C : x 3 2 0 1 0
D : x x 0 2 3 2
G : 3 2 0 0 3 3

INTRO:Am B Em C D

Am B
Ku tahu
Em C
Kau bukan lawan untukku
Am D
Sampai aku harus cemburu
G
Fikirkan dirimu

Am B
Bukan mahu
Em C
Cuba dabik dada denganmu
Am
Siapa dia kasihku
G B
Aku lebih tahu

Am
Luar dan dalam
D
Tiada rahsia
G
Lafaz dan diam
C
Dah pun ku bacanya
Am
Langkah dan ragam
G B
Hanya mencinta bahagia

Em C
Dalam cinta harus saling percaya
D G
Dalam cinta harus berani pasrah
C Am
Dalam cinta harus janganlah goyah
C B
Dalam cinta harus sejiwa

Em C
Dalam cinta harus saling percaya
D G
Dalam cinta harus berani pasrah
C Am
Dalam cinta harus janganlah goyah
C B
Dalam cinta harus sejiwa
Em
Saling percaya

Komen Aku:
First aku dengar lagu nih... memang agak catchy jugak la... maybe sebab intro dia guna gitar tu kut... and memula jer aku terasa lagu nih macam ala ala lagu gubahan Melly Goeslow... pasalnya ada unsur2 Melly dalam lagu nih... rupa-rupanya... aku pun sampai sekarang tak tau saper yg cipta lagu nih... kalau korang tau bagitau la... tu firasat aku jer la ingat Melly yg gubah lagu nih...

1 comment:

Red said...

rasanya Ajai yg buat lagu ni...