Monday, November 10, 2008

Sejati - Bila Bunga Dipetik Orang

NTRO: Am Dm G C Am F E....

Am Dm
Sunyi di hati ku
G C Am
Bila bunga di petik orang di taman
F Dm
Walaupun ku jaga dan ku siram
E
Ku jaga kembangnya


Dm
Sang kumbang merana
G
Tiada bunga
C Am
Bunganya tiada dua
Dm E
Moga ia kembali ke asalnya
Am
Yang masih menanti


Dm G C Am
Tiada ku lupa kemesraan, kejujuranmu itu
Dm F
Tapi mengapa kau berubah
E
Tak seperti dulu


Am Dm
Aku tersiksa diri merana
G C
Kerana dikau wahai bungaku
Am Dm
Lupakan dia kekasih baru
G C
Yang kau tak kenal isi hatinya
Am F
Aku mengharapkan kembalilah
G E
Wahai kau bunga jangan pergi


Dm G
Ku tetap menunggu merinduimu
C Am
Walaupun di balik awan
Dm E
Jangan rosakkan hati ini
Am
Yang suci abadi

Komen Aku: Lagu ni jugak sezaman dengan titian hasrat... cumanya lagu nih sebenarnya key dia tinggi... memang aku surrender awal2... tu yang aku pun cuba2 la bagi dia fast sikit... so aku leh la konon2 merappingkan lagu nih... cumanya... kumpulan Sejati nih... aku tak tau dah lagu lain... ni jer la sesatunya lagu yang aku tau... maybe sebab lepas kumpulan Sejati tu dah di jadikan tajuk lagu oleh kumpulan wings... maka takde dah lagi lagu dari kumpulan Sejati ni....

1 comment:

Anonymous said...

ooooo...
patut x sama ngan chord aku..
rendahkan key ..